Apakah yang sudah berlaku?
Tidaklah apa-apa yang dahsyat/gempak sebenarnya.
Saja nak berstory,
Semalam ke AEON brsama abg, sajalah hendak mencari-cari barang2 di situ.
Tapi, ada kejadian xbest berlaku.
Palang? Kenapa dengan palang?
Palang yg di shopping complex itu telah mmbuat satu cerita.
Bila ramai2 hari Sabtu, tiket ditekan banyak kali.
Terjadilah masalah teknikal. Dimana tiket kluar dua kali srentak.
So, the result palang itu tersangkut tegak,
tiket tak keluar, xda pegawai yg bertugas di palang itu, berbuah-buah kereta masuk begitu sahaja TANPA tiket. Oke, keadaan awal itu masih dapat diterima, mungkin-mungkinla bole ambik tiket di dalam.
Heh, TAPI keadaan menjadi tidak best langsung apabila palang yg tersangkut tegak itu dengan tidak semena-mena menurunkan dirinya tyme kereta kami lalu.
Adei.....Astaghfirullah. Dugaan sungguh. Sedikit tercalar sepanjang bahagian tepi bumbung.
Ohhh!!!! Memang geram sungguh.
Masuk dalam terus cari pihak pengurusan. MANA? Bukan nak marah sgt cuma geram dgn pengurusan mereka. Apa sampai jadi macam ini? Org datang sini bukan nak kena palang..Ish..
Bila cari manager, manager x masuk lg, masuk ptg pulak. So srh tunggu petang, kalao2 dia nak call. Tapi hampeh, sampai skrg, which skrg da mnjadi dua malam. X ADA lgsung panggilan 'terhormat' dari mereka yg profesional sungguh.
Nak buat apa lagi, tunggu sahajalah... yg pasti, km x akan berdiam diri bgitu sahaja. Oh ingat senang ka??? Biaqpon keta calaq sikit, tapi keja apa buat macam tu??? ( bila ak suda geram, maka kluaqlah loghat kedah ak)
Kita tunggu, kita lihat, lgumana depa buat keja.
2 comments:
ainaaaa~
pgl polis jew.huhu
@khalies:
km menanti dahulu, beri tmpoh smpi esok..
Kalo tidak, ........
bukan takat polis je...
Post a Comment